Bursa Büyükşehir Belediyesi, ufak yaştan itibaren su bilinci oluşturmak, suyun sınırlı bir kaynak olduğunu anlatmak ve sürdürülebilir alışkanlıklar kazandırmak amacıyla anaokulu ve ilkokul öğrencilerine yönelik ‘Su Tasarrufu Bilinci ve Kültürü’ eğitimi düzenledi.
Bursa Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) Genel Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca sürecek olan programlarda, 17 ilçedeki 81 okulda binlerce öğrenciye su tasarrufu eğitimi verildi. ‘Su Tasarrufu Bilinci ve Kültürü’ başlıklı seminerlerde, suyun tüm canlılar ve dünya için ne kadar değerli olduğuna dikkat çekildi.
Öğrenciler, hazırladıkları resimleri sergileyerek koro halinde su bilinci temalı şarkılar söyleyerek günün anlam ve önemine vurgu yaptı. Gerçekleştirilen eğitimlerle yaklaşık 22 bin öğrenciye ulaşıldı. BUSKİ Genel Müdürlüğü standartlaştırdığı video ve kitapçıklarla öğrencilere su tasarrufunun önemini anlatmaya devam ediyor.

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, UFAK YAŞTA SU BİLİNCİ OLUŞTURMAK, SUYUN SINIRLI BİR KAYNAK OLDUĞUNU ANLATMAK VE SÜRDÜRÜLEBİLİR ALIŞKANLIKLAR KAZANDIRMAK AMACIYLA ANAOKULU VE İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNDE YÖNELİK ‘SU TASARRUFU BİLİNCİ VE KÜLTÜRÜ’ EĞİTİMİ DÜZENLEDİ.