Bilecik merkez Tevfikbey Caddesi üzerinde meydana gelen kazada, büyük bir tehlike yaşandı. Otomobil ile çarpışan motosiklet sürücüsü,
Gazipaşa Mahallesi Türkocağı Sokak üzerinde seyir halindeki 11 AAK 065 plakalı otomobil, P.U. yönetiminde caddeye çıktığı sırada, 11 MA 0287 plakalı motosiklete çarptı. Çarpmanın etkisiyle, motosiklet sürücüsü M.A.Z. kontrolden çıkarak, durakta yolcu alan 11 HO 1061 plakalı minibüse çarptı ve yere düştü.
Motosiklet sürücüsü M.A.Z. olayda yaralandı. Acil servis ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından, yaralı sürücü, Bilecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne sevk edildi.
Bu kaza anı, olayın meydana geldiği sokaktaki bir iş yerinin güvenlik kamerasına yansıdı. Görüntüler, tehlikenin boyutunu gözler önüne serdi.
Olay sonrası, polis ekipleri kazayla ilgili detaylı bir inceleme başlattı.

BİLECİK'TE OTOMOBİLLE ÇARPIŞTIKTAN SONRA KONTROLDEN ÇIKAN MOTOSİKLETİN SÜRÜCÜSÜ AZ KALSIN MİNİBÜSÜN ALTINDA KALIYORDU. O ANLAR SOKAK ÜZERİNDE BİR İŞ YERİNİN GÜVENLİK KAMERASINA YANSIDI.