Beşiktaş ve Trabzonspor, bir kulüp çalışanında coronavirüsü tespit edilen Fenerbahçe'ye geçmiş olsun dileğini iletti.
Beşiktaş tarafından yapılmış olunan açıklamada şu sözlere yer verildi:
Fenerbahçe Spor Kulübü'ne geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, kulüp çalışanlarının en kısa sürede sağlıklarına kavuşmalarını temenni ediyoruz.
Trabzonspor ise şu açıklamayı yaptı:
"Değerli Fenerbahçe Ailesi... Bir çalışanınızda Covid-19 testinin pozitif çıktığını diğer çalışanınızda virüse dair belirtiler olduğunu büyük bir üzüntüyle öğrendik. Camianıza geçmiş olsun dileklerimizi iletirken, çalışanlarınızın kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz."