Beşiktaş Ve Trabzonspor'dan Fenerbahçe'ye Geçmiş Olsun Mesajı

Bir kulüp çalışanında coronavirüsü tespit edilen Fenerbahçe'ye ilk destek ezeli rakiplerden geldi. Beşiktaş ve Trabzonspor, sosyal medya hesaplarından paylaştıkları mesajlarla sarı-lacivertli kulübe geçmiş olsun dileklerini iletti.

07.05.2020-23:25 - (Son Güncelleme: 08.05.2020-00:30)
Beşiktaş Ve Trabzonspor'dan Fenerbahçe'ye Geçmiş Olsun Mesajı
Beşiktaş ve Trabzonspor, bir kulüp çalışanında coronavirüsü tespit edilen Fenerbahçe'ye geçmiş olsun dileğini iletti.

Beşiktaş tarafından yapılmış olunan açıklamada şu sözlere yer verildi:

Fenerbahçe Spor Kulübü'ne geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, kulüp çalışanlarının en kısa sürede sağlıklarına kavuşmalarını temenni ediyoruz.

Trabzonspor ise şu açıklamayı yaptı:

"Değerli Fenerbahçe Ailesi... Bir çalışanınızda Covid-19 testinin pozitif çıktığını diğer çalışanınızda virüse dair belirtiler olduğunu büyük bir üzüntüyle öğrendik. Camianıza geçmiş olsun dileklerimizi iletirken, çalışanlarınızın kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz."
YORUM YAZ!..
Modal