Konya Ticaret Odası (KTO) Başkanı Selçuk Öztürk, Türkiye İhracatçılar Meclisi tarafından duyurulan Türkiye’nin En Büyük 1000 İhracatçı Firması listesinde Konya’dan 9 firmanın yer almasıyla ilgili açıklamalarda bulundu. Öztürk, bu durumun şehir açısından büyük bir gurur kaynağı olduğunu ifade etti.
Öztürk, Konya’nın üretim ve ihracat kabiliyetiyle Türkiye ekonomisine önemli katkılar sağladığını belirtti. Açıklamasında, “Türkiye’nin En Büyük 1000 İhracatçı Firması arasında Konya’mızdan 9 firmamızın yer alması, şehrimiz adına büyük bir gurur kaynağıdır. Konya, üretimden vazgeçmeyen, ticaretiyle büyüyen ve ihracatla dünyaya açılan güçlü bir şehir kimliğine sahiptir.” ifadesinde bulundu.
Yüksek rekabetçilik ve güçlü bir altyapıya sahip olduklarını vurgulayan Öztürk, Konya’nın iş dünyasının emeğinin, vizyonunun ve kararlılığının önemli bir göstergesi olduğunu belirtti.
Başkan Öztürk, Konya Ticaret Odası olarak, ihracatçı firmaların yanında olmaya devam edeceklerini dile getirdi. KTO’nun, üyelerinin yeni pazarlara açılması ve dış ticaret kapasitelerinin geliştirilmesi için çeşitli eğitim ve destek programları düzenlediğini vurguladı.
“Dış ticaret eğitimleri, ihracat bilgilendirme programları, B2B organizasyonları, alım heyetleri, yurt dışı iş gezileri ve pazar araştırmaları ile firmalarımızın küresel pazarlarda daha güçlü yer almasına katkı sunuyoruz. Konya’nın üretim gücünü dünya pazarlarıyla daha fazla buluşturmak için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz.” diyerek sözlerini tamamladı.

KONYA TİCARET ODASI (KTO) BAŞKANI SELÇUK ÖZTÜRK, TÜRKİYE İHRACATÇILAR MECLİSİ TARAFINDAN AÇIKLANAN TÜRKİYE’NİN EN BÜYÜK 1000 İHRACATÇI FİRMASI LİSTESİNDE KONYA’DAN 9 FİRMANIN YER ALMASININ ŞEHİR ADINA GURUR VERİCİ OLDUĞUNU BELİRTEREK, "KONYA’NIN İHRACAT GÜCÜ TÜRKİYE LİSTELERİNDE KARŞILIK BULUYOR" DEDİ.