Başkan Demir'den galericilere net çağrı

Ardahan Belediye Başkanı Faruk Demir, oto galerilerin şehir merkezinde yasaklanacağını duyurdu.

22.06.2026-09:23 - (Son Güncelleme: 22.06.2026-09:23)
Başkan Demir'den galericilere net çağrı

Ardahan'da oto galericilere yeni düzenleme

Ardahan Belediye Başkanı Faruk Demir, şehir içindeki oto galerileri için geri sayımı başlattı. Yeni Galericiler Sitesi’nin kapılarını 31 Ekim 2026 tarihinde açacağını belirten Başkan Demir, bu tarihten sonra şehir merkezinde sokak, cadde, kaldırım veya apartman altlarında tek bir aracın dahi satılmasına izin verilmeyeceğini açıkladı.

Şehir estetiğini korumak adına tavizsiz bir sürece girildiğini vurgulayan Başkan Demir, galerici esnafını elini çabuk tutmaya çağırdı. Yıllardır kaldırımları ve sokakları oto galericilerin işgalinde olan Ardahan halkına müjdeli bir haber veren Demir, araç satışlarının tamamen yasaklandığını duyurdu.

Açılış gününden itibaren apartman altlarında, kaldırımlarda, cadde ve sokaklarda her ne ad altında olursa olsun araç satışının yasaklanacağını ifade eden Demir, şöyle konuştu: "Bu şehirde yayaların hakkını, çocuk arabasıyla kaldırımda yürüyemeyen annelerin hakkını kimseye çiğnetmeyiz. Sokaklar ve kaldırımlar galericilerin sergi alanı değil, halkın ortak yaşam alanıdır. Apartman altında, sokak ortasında oto pazarlığı dönemi bitmiştir. Herkes yeni siteye taşınacak, şehrimiz nefes alacak."

Başkan Demir, Ardahan’ı modern bir kent kimliğine kavuşturmakta kararlı olduklarını belirterek, galericilere zaman kaybetmeden taşınma hazırlıklarına başlamaları konusunda uyarılarda bulundu.

BAŞKAN DEMİR’DEN GALERİCİLERE KESİN VE NET ÇAĞRI. (OLGUN YILDIZ/ARDAHAN-İHA)

BAŞKAN DEMİR’DEN GALERİCİLERE KESİN VE NET ÇAĞRI. (OLGUN YILDIZ/ARDAHAN-İHA)

YORUM YAZ!..
Modal