Başkan Çerçioğlu, yenipazarlıları açık hava sineması ile buluşturdu

Aydın'ın Yenipazar ilçesinde, Başkan Özlem Çerçioğlu'nun öncülüğünde açık hava sineması etkinliği düzenlendi.

24.06.2026-10:58 - (Son Güncelleme: 24.06.2026-10:58)
Başkan Çerçioğlu, yenipazarlıları açık hava sineması ile buluşturdu

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen Açık Hava Sineması etkinlikleri, kent genelinde vatandaşlarla buluşmaya devam ediyor. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde gerçekleştirilen bu etkinlikler, her gün farklı bir ilçede sinema keyfi sunmaktadır.

Etkinliklerin son durağı Yenipazar oldu. Yenipazar Belediye Meydanı’nda düzenlenen açık hava sineması etkinliği, yerel halktan yoğun ilgi gördü. Yaz akşamlarının vazgeçilmez etkinlikleri arasında yer alan bu organizasyonda, Aile Arasında filmi izleyicilerle buluştu. Vatandaşlar, aileleri ve sevdikleriyle birlikte açık havada film izlemenin keyfini çıkardı.

Ayrıca, Büyükşehir Belediyesi tarafından etkinlikte ikramlar da yapıldı; Yenipazarlılar unutulmaz bir yaz akşamı geçirdi. Katılımcılar, kültür ve sanat etkinliklerini Aydın’ın dört bir yanına taşıyan Başkan Çerçioğlu’na teşekkürlerini sundu.

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ TARAFINDAN DÜZENLENEN AÇIK HAVA SİNEMASI ETKİNLİKLERİ, KENT GENELİNDE...

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ TARAFINDAN DÜZENLENEN AÇIK HAVA SİNEMASI ETKİNLİKLERİ, KENT GENELİNDE VATANDAŞLARLA BULUŞMAYA DEVAM EDİYOR. AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI ÖZLEM ÇERÇİOĞLU’NUN ÖNCÜLÜĞÜNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN ETKİNLİKLER KAPSAMINDA HER GÜN FARKLI BİR İLÇEDE SİNEMA KEYFİ YAŞANIYOR.

YORUM YAZ!..
Modal