Balıkesir’in Burhaniye ilçesinde, İlçe Sağlık Müdürlüğü öncülüğünde Ören Sahili'nde çevre temizliği etkinliği gerçekleştirildi. Etkinliğe Edremit Daimi Gezginleri ile birlikte birçok vatandaş da destek verdi.
Burhaniye İlçe Sağlık Müdürü Uzman Dr. Betül Erten Akbey’in organizasyonuyla düzenlenen temizlik kampanyası, pek çok vatandaşı bir araya getirdi. Ören Mahallesi'ndeki Öğretmenevi önünde toplanan katılımcılar, Ören Meydanı'nda temizlik yaparak daha sonra Ören Plajı’na geçti.
Etkinlikte, sağlık çalışanlarının öncülük ettiği çöp toplama faaliyeti ile çevre bilincinin artırılması hedeflendi. Katılımcılar, topladıkları çöpleri konteynerlerine atarak çevrelerine sahip çıkmaya davet ettiler.
İlçe Sağlık Müdürü Uzm.Dr. Betül Erten Akbey, etkinlikte yaptığı konuşmada, “Bu gün çöpleri temizlemek için buradayız. Amaç sadece çöp toplamak değil, geleceğimize sahip çıkmak. Sağlıklı bir çevre sağlıklı bir geleceğin temelidir” dedi. Akbey, etkinliğe katkıda bulunan Burcu Gıda ve Daimi Gezginler grubuna teşekkür etti.
Daimi Gezginler grubundan Arif Karagüdük ise, “Burhaniye İlçe Sağlık Müdürlüğü’nün çöp toplama etkinliğine katkı sağladık. Bu tür etkinliklerin çoğalmasını umut ediyoruz” şeklinde konuştu.
Etkinlik sayesinde, Burhaniye’de çevre temizliği ve çevre bilinci konusunda farkındalık sağlanması hedefleniyor.

DR.BETÜL ERTEN AKBEY