25.06.2026-09:39 (Son Güncelleme:25.06.2026-09:39)

İzmit'te emekli polisler için yeni sosyal tesis inşa ediliyor

İzmit’te emekli polisler için yeni bir sosyal tesisin temel kazı çalışmalarına başlandı. Tesis, sosyal etkinlikler için alan sunacak.

İzmit’te, emekli polisler için inşa edilecek lokal binasının temel kazı çalışmalarına başlanmıştır. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Tesisler Şube Müdürlüğüne bağlı A Takımı ekipleri, Plajyolu mevkisinde yer alacak olan yeni sosyal yaşam alanının zemin çalışmalarını sürdürmektedir.

Toplam 250 metrekarelik bir alan üzerine kurulacak tesis, emekli polislerin rahatça vakit geçirebileceği oturma ve sohbet alanlarına ek olarak, çeşitli sosyal etkinliklerin gerçekleştirileceği bölümler de içerecektir.

Kısa sürede tamamlanması hedeflenen yapı, Türkiye Polis Emeklileri Sosyal Yardım Derneği (POLEM) Kocaeli Şubesi çatısı altındaki emekli emniyet mensuplarını bir araya getirmek amacıyla inşa edilmektedir. Bu tesis sayesinde, yıllarca emniyet teşkilatına hizmet etmiş polislerin sosyal aktiviteler gerçekleştirmesi ve mesleki dayanışmalarının güçlenmesi amaçlanmaktadır.

İZMİT'TE EMEKLİ POLİSLER İÇİN HAYATA GEÇİRİLECEK LOKAL BİNASININ TEMEL KAZI ÇALIŞMALARINA BAŞLANDI.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr