Samsun Canik Belediyesi’nin ailelerden ve gençlerden beğenisini topladığı "Haydi Güle Oynaya Camiye Gel" projesinde başvurular devam ediyor.
Canik Belediyesi’nin her yıl geleneksel olarak düzenlediği bu proje, 6 Temmuz ile 14 Ağustos 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilecek. Çocukların ve gençlerin camilerin manevi atmosferiyle buluştuğu projeye başvurular, 5 Temmuz 2026 tarihine kadar kabul edilecektir. Proje, yaz tatili döneminde camilerin çocuk sesleriyle şenlenmesini sağlamayı hedefliyor.
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, projeye gösterilen yüksek ilgiye dikkat çekerek, "Canik’te çocuklarımızla ve gençlerimizle camilerimizin huzur dolu ortamında bir araya gelmeye devam ediyoruz" dedi. Başkan Sandıkçı, projenin ilçedeki tüm camilerde sürdürüleceğini belirtti.
Başkan Sandıkçı, camilere gelen çocuklara hediyeler de verileceğini söyleyerek, "İlçemizde bu yıl da 7’den 70’e camilerimizin manevi ikliminde buluşuyoruz. Aile içi iletişimi güçlendirirken, milli ve manevi yönleri güçlü nesiller yetiştirmeyi amaçlıyoruz. Camilerimiz, çocuklarımızın sesleriyle dolup taşacak" ifadelerini kullandı.
Proje çerçevesinde ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerinin başvuruları kabul edilecek. Hediyeler arasında VR gözlük, bisiklet, robot köpek ve dron helikopter gibi ödüller bulunuyor. Öğrenciler, başvurularını Canik Belediyesi’nin internet adresi üzerinden gerçekleştirebilecek.
SAMSUN CANİK BELEDİYESİ'NİN AİLELERDEN VE GENÇLERDEN BEĞENİLERİ TOPLADIĞI "HAYDİ GÜLE OYNAYA CAMİYE GEL" PROJESİNDE BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR.