24.06.2026-09:46 (Son Güncelleme:24.06.2026-09:46)

Bilecik'te KGYS destekli trafik denetimi yapıldı

Bilecik'in Bozüyük ilçesinde KGYS kameralarıyla trafik denetimi gerçekleştirildi. Emniyet kemeri ve cep telefonu kullanımı kontrol edildi.

Bilecik'te KGYS destekli trafik denetimi yapıldı

Bilecik’in Bozüyük ilçesinde Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) kameraları ile desteklenen trafik denetimi gerçekleştirildi. Bu denetimlerin amacı, trafik güvenliğini artırmaktır.

Edinilen bilgilere göre, denetimlerde KGYS kameraları üzerinden sürücüler kontrol altında tutuldu. Emniyet kemeri kullanmayan ve seyir halinde cep telefonu kullanan sürücüler tespit edilerek gerekli işlemler yapıldı. Yetkililer, emniyet kemeri kullanımının olası kazalarda hayati önem taşıdığını vurgularken, direksiyon başında cep telefonunun kullanılmasının ise trafik kazalarının başlıca nedenleri arasında olduğuna dikkat çekti.

Öte yandan, trafik denetimlerinin aralıksız bir şekilde sürdürüleceği bilgisi verildi.

BİLECİK’TE KGYS DESTEKLİ TRAFİK DENETİMİ

Haber365
bilgi@haber365.com.tr