Adana'da klimalı durakların devre dışı kalması vatandaşları zor durumda bıraktı

Adana'da sıcak havalarda klimalı durakların çalışmaması, vatandaşları serinsiz bırakırken tepki çekti.

23.06.2026-10:35 - (Son Güncelleme: 23.06.2026-10:35)
Adana'da klimalı durakların devre dışı kalması vatandaşları zor durumda bıraktı

Türkiye’nin en sıcak illerinden biri olan Adana, bu yaz kavuran sıcaklarla mücadele ediyor. Ancak, otobüs duraklarındaki klimaların devre dışı bırakılması tepkilere neden oldu. Adana Büyükşehir Belediyesi tarafından 2013 yılında güneş enerjisiyle çalışan klimalı duraklar, toplu taşıma araçlarını tercih eden vatandaşların kullanımına sunulmuştu. Bu hizmet, halk tarafından takdir edilse de, geçen süre zarfında klimaların kapatılması, vatandaşları zora soktu.

Artık sıcak yaz günlerinde serin bir şekilde otobüs bekleme imkanı ortadan kalkmışken, Adanalılar ağaç gölgelerinde otobüs beklemek zorunda kalıyor. Ayrıca, klimaların çalışmaması nedeniyle durak içlerinin kötü koktuğunu belirten vatandaşlar, bu durumdan şikayet ediyor.

Vatandaşlardan tepki

İnönü Parkı’nda otobüs bekleyen Haşim Bayraktar, durakların içindeki klimaların çalışmadığını vurguladı: "Adana sıcak bir yer. 10 adım yürüyünce insan fenalaşıyor. Böyle bir ortamda durakların içi bomboş. Çünkü klima çalışmıyor, insanlar gölgelik arıyor. Ben birçok ile gittim böyle bir şey görmedim. Her yerde klima çalışıyor. Onun için klimaların açık olması insanların yararına olur. Bir an önce çalışmasını istiyorum. Belediye buraya bir gelip görsün. Görevlileri gönderip baktırsınlar."

Bir başka vatandaş Mehmet Salih Erkılıç ise, "Duraklarda klimalar çalışmıyor, otobüslerin geleceği saatlerin yazılı olduğu ekran çalışmıyor. Bir hizmet yok. Büyükşehir Belediyesi ve Seyhan Belediyesi çalışmıyor. Bu sıcaklarda duraklarda bulunan klimaların çalışması gerekiyor" dedi.

TÜRKİYE’NİN EN SICAK İLLERİNDEN ADANA’DA VATANDAŞLAR, KLİMASI DEVRE DIŞI BIRAKILAN KAPALI OTOBÜS...

TÜRKİYE’NİN EN SICAK İLLERİNDEN ADANA’DA VATANDAŞLAR, KLİMASI DEVRE DIŞI BIRAKILAN KAPALI OTOBÜS DURAKLARI YERİNE GÖLGE ALANLARDA OTOBÜS BEKLEMEK ZORUNDA KALDIKLARINI BELİRTEREK BELEDİYEYE TEPKİ GÖSTERDİ.

YORUM YAZ!..
Modal