26.06.2026-18:05 (Son Güncelleme:26.06.2026-18:05)

Vedat Muriqi, Fenerbahçe için ana hedefin şampiyonluk olduğunu söyledi

Fenerbahçe'nin yeni transferi Vedat Muriqi, kulüp hedefinin şampiyonluk olduğunu ve buna herkesin katkıda bulunacağına inandığını vurguladı.

Vedat Muriqi: Ana hedef şampiyonluk

Fenerbahçe’nin yeni transferi Vedat Muriqi, “Ana hedef şampiyonluk ve bu şampiyonluğa herkesin katkısıyla ulaşacağımızı düşünüyorum” dedi. Sarı-lacivertli ekibin golcü oyuncusu, yeni sezon hazırlıkları kapsamında Topuk Yaylası Tesisleri’nde Fenerbahçe TV’de yayınlanan ‘Güncel’ programının konuğu oldu.

Geri dönüş mutluluğu

İlk olarak yuvasına geri dönmesinden bahseden Vedat Muriqi, “Öncelikle çok mutluyum. Bu formayı bana tekrardan layık gören değerli Başkanımıza, Yönetim Kurulumuza, hocamıza ve camiamıza teşekkür ederim” ifadesini kullandı. Takımdaki arkadaşlarıyla iletişimde olduğunu belirten Muriqi, “Sanki hiç gitmemiş gibiyim. Bu büyük kulüp başka yerde yok” şeklinde konuştu.

Topuk Yaylası Tesisleri’nin önemi

Tesislerin kalitesine de dikkat çeken Muriqi, “Türkiye’de böyle bir tesis zaten yok ama Avrupa’daki birçok büyük kulübün de böyle bir tesisi yok” dedi. Sezon başı kampları için yurt dışına gitmek zorunda olmadıklarını vurgulayan golcü oyuncu, “Burada 20-30 gün kamp yapabilirsin. Tesislerimiz ve çalışanlarımız çok iyi” dedi.

Transfer süreci ve yeni hedefler

Transfer süreci hakkında konuşan Muriqi, “Ocak ayında ilk iletişim oldu. Mallorca tarafından zorluk demeyelim ama oradan da bir dönüş bekliyorlardı” dedi. İletişimlerinin sıcak olduğunu belirten Muriqi, “Artık 25 yaşındaki Vedat yok, daha tecrübeli ve istekli bir Vedat var” şeklinde konuştu.

İsmail Hoca ve takım çalışmaları

Teknik Direktör İsmail Kartal ile ilgili de yorumda bulunan Muriqi, “Kendisi kulübün sembol isimlerinden biri. Hedefimiz olan şampiyonluğa ulaşmak için onun önderliğinde çalışıyoruz” dedi.

Taraftarların desteği

Fenerbahçe taraftarlarının kendisi ve eşini hiç yalnız bırakmadığını belirten Muriqi, “Taraftarlarımızın desteğiyle hep birlikte müthiş bir şampiyonluk yaşayıp harika kutlamalar yapacağız” diyerek sözlerini tamamladı.

FENERBAHÇE'NİN, YENİ TRANSFERİ VEDAT MURİQİ, "ANA HEDEF ŞAMPİYONLUK VE BU ŞAMPİYONLUĞA HERKESİN KATKISIYLA ULAŞACAĞIMIZI DÜŞÜNÜYORUM" DEDİ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr