2. Gaziantep Motofest Dülük Tabiat Parkı’nda başladı
Şehitkamil Belediyesi tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen Gaziantep Motofest, Dülük Tabiat Parkı’nda başladı. Motosiklet tutkunlarını bir araya getiren bu festival, çeşitli etkinliklerle dolu bir program sunuyor.
Festivalin açılışında konuşan Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, "Motosiklet kültürünü yaygınlaştırmak, sürüş güvenliği konusunda farkındalık oluşturmak ve motor sporlarına gönül verenleri aynı çatı altında buluşturmak amacıyla bu organizasyonu gerçekleştirdik," dedi. Türkiye’nin dört bir yanından motosikletseverlerin katılım gösterdiği organizasyon, motosiklet gösterileri, halk oyunu gösterileri ve lastik yakma etkinlikleriyle başladı.
Motorsiklet tutkunları Gaziantep'te buluşuyor
Gaziantep Motofest alanında stantları ziyaret eden Başkan Yılmaz, her yıl bu festivali daha da büyüteceklerini vurgulayarak, "Gaziantep’te motor tutkunlarını bir araya getirme sözümüzü tutuyoruz. Bugün bunu Dülük Tabiat Parkı’nda gerçekleştirdik. Gelecek yıl ise dünyanın en büyük projelerinden birinde bir sonraki festivali yapacağız. Motor sesi bir aşk. Bu aşkı Gaziantep’te hep birlikte yaşayacağız. Festival sayesinde Mersin, Antalya, Konya ve Adana gibi illerden vatandaşları şehrimizde ağırlıyoruz. Unutmayın, Gaziantep sadece gastronomi değil, aynı zamanda festivaller şehridir. Tüm halkımızı memleketimize bekliyoruz," şeklinde konuştu.
Adrena Park motofest etkinlik alanı hakkında
Yapımı devam eden Adrena Park motofest etkinlik alanı ile ilgili de bilgiler veren Başkan Yılmaz, "İnşaatın üçüncü ayında olduğumuzu belirtmek istiyorum. Söz verdiğimiz gibi, 14 ay içinde bu projeyi tamamlamayı hedefliyoruz. Sadece Avrupa ayağı değil, tüm dünyanın yarışlarının Gaziantep ayağı olacağız. Orada sadece yarışçılara değil, tüm motorseverlere hizmet vermeyi planlıyoruz. Heyecanla o günlerin gelmesini bekliyoruz," diye ekledi.
ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ TARAFINDAN BU YIL İKİNCİSİ DÜZENLENEN GAZİANTEP MOTOFEST, DÜLÜK TABİAT PARKI’NDA BAŞLADI.