Van’da deneyap dönem sonu proje şenliği düzenlendi
Van’da Milli Teknoloji Hamlesi vizyonu doğrultusunda faaliyet gösteren DENEYAP Teknoloji Atölyeleri tarafından "Dönem Sonu Proje Şenliği" gerçekleştirildi. Şenlik, gençlerin bilim ve teknoloji alanındaki yetkinliklerini geliştirmeyi hedefleyen projelere ev sahipliği yaptı.
Nur Tatar Spor Salonu’nda düzenlenen etkinlikte 12 takım projelerini sergiledi. Ayrıca ödül töreninde dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edildi.
Gençlerin üç yıl süren eğitimi değerlendirildi
Programda bir konuşma yapan Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Tosun, gençlerin teknoloji, analitik düşünme ve proje geliştirme süreçlerinde aldıkları üç yıllık eğitimin önemine vurgu yaptı. Tosun, "Geleceğimize umutla baktığımız yeni bir neslin geldiğine şahit olduk. Gençlerimizle gurur duyuyoruz ve bu eğitim sürecinin kendi kıymetini göz önünde bulundurmalıyız" dedi.
Öğrencilerin eğitim süreçleri
Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Sibel Turan, öğrencilerin sadece proje hazırlamadığını, aynı zamanda araştırma, takım çalışması ve problem çözme becerileri kazandığını belirtti. Turan, "Bugün ortaya koyduğunuz çalışmalar, ülkemizin bilim ve teknoloji yolculuğuna katkı sağlayacak önemli adımlardır" şeklinde konuştu.
Van’ın teknoloji meşalesi Türkiye’yi aydınlatacak
T3 Vakfı İl Temsilcisi Şüheda Nur Arvasi Gülaçar, Van’dan yükselen teknoloji çalışmalarının önemini dile getirerek, "Bu teknolojik çalışmalar, gelecekte tüm Türkiye’yi aydınlatacak bir potansiyele sahip" ifadelerini kullandı. Gülaçar, velilere ve eğitmenlere teşekkür ederek, öğrencilerin geleceği için sağladıkları katkılarını yineledi.
VAN'DA DENEYAP TEKNOLOJİ ATÖLYELERİ TARAFINDAN "DÖNEM SONU PROJE ŞENLİĞİ" DÜZENLENDİ.