27.06.2026-14:22 (Son Güncelleme:27.06.2026-14:22)

Yozgat’ta Deneyap atölyelerinde gençler projelerini tanıttı

Yozgat’ta düzenlenen Dönem Sonu Proje Şenliği'nde Deneyap Türkiye katılımcıları projelerini sergiledi.

Türkiye’nin teknoloji üreten bir topluma dönüşmesini hedefleyen Milli Teknoloji Hamlesi kapsamında, Yozgat’ta düzenlenen Dönem Sonu Proje Şenliği, genç katılımcıları bir araya getirdi. Deneyap Türkiye bünyesinde eğitim gören geleceğin mühendis ve bilim insanları, uzun süredir üzerinde çalıştıkları yenilikçi projelerini sergiledi.

Geleceğin teknolojilerini inşa edecek nesilleri yetiştirmek amacıyla hayata geçirilen Deneyap Türkiye Teknoloji Atölyeleri, Yozgat’ta coşkulu bir etkinliğe ev sahipliği yaptı. Eğitim dönemini başarıyla tamamlayan lise ve ortaokul grubu öğrencileri, kazandıkları teorik ve pratik becerileri vizyoner projelere dönüştürerek şenlikte tanıttı. Etkinlik, Yozgat Gençlik Merkezi Spor Salonu’nda gerçekleştirildi ve gün boyunca yoğun bir program ile planlandı.

İki ana oturum halinde düzenlenen şenlikte, sabah saat 11.00’deki ilk seansta lise grubunun inovatif çözümleri, saat 13.30’daki ikinci seansta ise ortaokul düzeyindeki genç yeteneklerin projeleri, ziyaretçilerin ve jürinin beğenisine sunuldu.

Deneyap Mezunlar Platformu İç Anadolu Bölge-1 sorumlusu Yavuz Selim Karaduman, programda yaptığı konuşmada, "Yozgat’ta başlayan teknoloji merakım beni Konya’ya kadar getirdi. Bu yolculuğun en önemli durağı üniversite değil, Deneyap oldu. Çünkü Deneyap, bana sadece elektronik, yazılım ve robot yapmayı öğretmedi; düşünmeyi, üretmeyi, ekip olmayı, sorumluluk almayı ve en önemlisi ‘Ben de yapabilirim’ demeyi öğretti. Belki şu an yoğun eğitimlerden dolayı yoruluyorsunuz. Bazen projeleriniz istediğiniz gibi gitmiyor. Ama unutmamalısınız ki hepimiz o yollardan geçtik. Bugün geri dönüp baktığımızda en çok öğrendiğimiz şey, vazgeçmeyenlerin kazandığıdır," ifadelerini kullandı.

Yozgat'ta Deneyap atölyelerinde gençler projelerini tanıttı

Haber365
bilgi@haber365.com.tr