26.06.2026-10:53 (Son Güncelleme:26.06.2026-10:53)

Türkeli'de 42 öğretmene başarı belgesi verildi

Türkeli'de 2025-2026 eğitim-öğretim yılı başarı belgeleri 42 öğretmene takdim edildi.

Sinop’un Türkeli ilçesinde, 2025-2026 eğitim-öğretim yılında öğrencilerin akademik ve sosyal gelişimine önemli katkılar sağlayan 42 öğretmen, düzenlenen törenle başarı belgesi ile ödüllendirildi.

'Eğitim Çalışanları Ödül Değerlendirme Kriterleri' projesi kapsamında gerçekleştirilen etkinlikte, öğretmenlerin öğrencilerin gelişimine sağladıkları katkılar dolayısıyla başarı belgeleri verildi. Türkeli’nde gerçekleşen http://törende, öğretmenlere belgeleri takdim edildi.

Törende konuşan İlçe Kaymakamı Cezmi Kandemir, eğitim camiasına özveriyle hizmet eden öğretmenleri tebrik ederken, öğrencilerin gelişimine sundukları katkılardan dolayı teşekkür etti. Kandemir, öğretmenlere iyi tatiller dileyerek, yeni eğitim-öğretim yılında da aynı özveri ve başarıyla çalışmalarını sürdürmeleri temennisinde bulundu.

TÜRKELİ'DE 42 ÖĞRETMENE BAŞARI BELGESİ TÜRKELİ'DE 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK VE SOSYAL GELİŞİMİNE KATKI SAĞLAYAN 42 ÖĞRETMEN, DÜZENLENEN TÖRENLE BAŞARI BELGESİYLE ÖDÜLLENDİRİLDİ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr