İstanbul’da, Kuzey Marmara Otoyolu’nda trafik kurallarını ihlal ederek tehlikeli sürüş yaptıkları ve bu görüntüleri sosyal medyada paylaştıkları belirlenen iki kişiye, toplam 70 bin 719 TL ceza kesildi. Şahıslar hakkında adli işlem başlatıldı.
İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü Sanal Devriye ekiplerinin yaptığı çalışmalar kapsamında, sosyal medyada trafik güvenliğini tehlikeye düşüren ve kural ihlallerini özendirici paylaşımlar tespit edildi.
Yapılan incelemelerde, Kuzey Marmara Otoyolu Başakşehir istikametinde gerçekleşen olaylarda araç sürücülerinin T.C. ve G.E.B. olduğu belirlendi. Sürücüler, "trafik kural ihlallerini özendiren veya öven içerik paylaşmak, basık araç kullanmak, tescil plakası takmamak, cam filmi kullanmak, yakın takip ve saygısızca araç kullanmak" gibi ihlaller nedeniyle, 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu kapsamında ayrı ayrı işlem gördü ve toplam 70 bin 719 TL idari para cezası uygulandı.
Ayrıca, sürücüler hakkında adli işlem yapmak üzere polis merkezine teslim edildikleri öğrenildi.
İSTANBUL’DA KUZEY MARMARA OTOYOLU’NDA TRAFİK KURALLARINI İHLAL EDEREK TEHLİKELİ SÜRÜŞ YAPTIKLARI VE BU GÖRÜNTÜLERİ SOSYAL MEDYADA PAYLAŞTIKLARI TESPİT EDİLEN İKİ SÜRÜCÜYE TOPLAM 70 BİN 719 TL CEZA KESİLDİ. ŞAHISLAR HAKKINDA ADLİ İŞLEM BAŞLATILDI.