NATO Liderler Zirvesi kapsamında Ankara’da alınan güvenlik tedbirleri çerçevesinde polis ekipleri, trafik ve asayiş uygulamaları gerçekleştirdi. Başkentte, zirve nedeniyle güvenlik önlemleri en üst seviyeye çıkarıldı.
Bu kapsamda, kentin çeşitli noktalarında yapılan denetimlerde kamyon, kamyonet, motosiklet, scooter, şüpheli araçlar ve şahıslar üzerinde kontroller yapıldı. Uygulamalara Özel Harekat polisleri de destek vererek güvenlik tedbirlerini artırdı.
Ekipler, sürücülerin evraklarını ve araçlarını kontrol ederken, kurallara aykırı hareket eden sürücüler hakkında trafik ekiplerince idari işlem uygulandı.
Ailecek dede ziyaretinden döndüğünü belirten bir vatandaş, "Yüksek dereceli insanların gelmesi nedeniyle önlemlerin artırılmasını normal karşılıyorum. Sıkıntı olacağını düşünmüyorum," dedi.
Kırıkkale’den arkadaşlarını görmek için geldiğini söyleyen bir başka vatandaş, "7-8 Temmuzda trafik durgun olacaktır diye düşünüyorum. Güzel önlemler alındığını düşünüyorum," ifadesinde bulundu.
NATO zirvesinin iyi geçeceğine inanan Mevlüt Aydemir, "Önlemler biraz daha artırılsın, daha iyi. Ankara’mız da güzelleşti, dikkat ediyorlar. Trafik tabii biraz sıkıntılı," şeklinde görüş belirtti.
Polis ekiplerinin, NATO Liderler Zirvesi süresince kent genelindeki güvenlik ve trafik denetimlerini aralıksız sürdüreceği öğrenildi.
NATO LİDERLER ZİRVESİ KAPSAMINDA ANKARA'DA ALINAN GÜVENLİK TEDBİRLERİ ÇERÇEVESİNDE POLİS EKİPLERİ TARAFINDAN TRAFİK VE ASAYİŞ UYGULAMASI GERÇEKLEŞTİRİLDİ.