Edirne’de polis ekipleri tarafından gerçekleştirilen trafik ve alkol denetimlerinde, bir kadın sürücünün 122 promil alkollü olduğu belirlendi. Yapılan kontrollerde sürücüye yaklaşık 50 bin lira ceza kesilirken, ehliyetine 2 yıl süreyle el konuldu.
Edirne İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şubesi ekipleri, uygulama noktasını gören bir otomobili geri manevra yaparak durdurdu. Kontrol sırasında, sürücünün daha önceki beş yıl içerisinde ikinci kez alkollü araç kullanması nedeniyle ciddi bir ceza alacağı ortaya çıktı.
Ek olarak, sürücünün aracı da trafikten men edildi. Polis ekipleri, trafik güvenliğini sağlamak amacıyla denetimlerin aralıksız olarak devam edeceğini açıkladı.
EDİRNE'DE POLİS EKİPLERİNİN TRAFİK VE ALKOL DENETİMİNDE DURDURULAN KADIN SÜRÜCÜNÜN 122 PROMİL ALKOLLÜ OLDUĞU BELİRLENDİ. SÜRÜCÜYE YAKLAŞIK 50 BİN LİRA CEZA UYGULANIRKEN, EHLİYETİNE 2 YIL SÜREYLE EL KONULDU.