Kastamonu’nun Tosya ilçesinde düzenlenen karne şenliğinde çocuklar, karnelerini almanın coşkusunu yaşarken, aileleri de etkinliklere yoğun ilgi gösterdi.
Tosya Belediyesi tarafından Üçoluklar Mesire Alanı'nda gerçekleştirilen etkinlik, eğitim-öğretim yılının son gününde renkli görüntülere sahne oldu. Karnelerini alarak şenliğe katılan çocuklar, animasyon gösterileri, kukla şovları, ritim atölyeleri ve yüz boyama gibi farklı etkinliklerle eğlenceli saatler geçirdi.
Şenlikte çocuklara, Tosya Belediyesi personelleri tarafından çikolata, gofret ve meyve suyu ikram edildi. Çocukların mutluluğuna tanıklık eden Tosya Belediye Başkanı Volkan Kavaklıgil, etkinlikte hem çocuklarla hem de aileleriyle yakından ilgilendi.
Başkan Kavaklıgil, "Bu işlerin maddi bir karşılığı yok. Eğitmenlerimiz, tamamen gönüllülük esasına dayanarak bu memleketin evlatlarına hizmet için gayret ediyorlar. Onlara çok teşekkür ediyoruz." dedi.
Çocukları kutlayan Kavaklıgil, ayrıca sınavların sadece bir ölçüm olmadığını hatırlatarak, "Hayatta başarının bazen zorluklar içerebileceğini ifade etmek istiyorum. Çocuklarımızla birlikte yeni eğitim-öğretim yılına hazırlanırken, güzel vakit geçirmelerini diliyorum." şeklinde konuştu.
Şenlikte eğlenceli zaman geçiren çocuklar, Belediye Başkanı Volkan Kavaklıgil’e teşekkür ettiklerini dile getirdiler.
KASTAMONU’NUN TOSYA İLÇESİNDE DÜZENLENEN KARNE ŞENLİKLERİ ETKİNLİĞİNDE ÇOCUKLAR, KURULAN OYUN ALANLARINDA GÖNÜLLERİNCE EĞLENEREK, YILIN STRESİNİ ATTILAR.