22.06.2026-16:01 (Son Güncelleme:22.06.2026-16:01)

Salihlili Hira Kılkış Türkiye şampiyonu oldu

Hira Kılkış, Hatay'da düzenlenen judo şampiyonasında Türkiye şampiyonu olurken, Salihli'den başka sporcular da madalya kazandı.

Hatay’da düzenlenen Yeşilay Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası’nda, Manisa’nın Salihli ilçesi sporcuları önemli başarılara imza attı. Şampiyonada Hira Kılkış Türkiye Şampiyonu olurken, Göksu Delibay ise bronz madalya kazandı.

67 ilden 917 sporcunun katılımıyla Antakya Merkez Spor Salonu’nda gerçekleştirilen Yeşilay Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası, büyük heyecana sahne oldu. Türkiye’nin dört bir yanından gelen genç judocuların kıyasıya mücadele ettiği organizasyonda, Salihli’yi temsil eden sporcular elde ettikleri derecelerle büyük bir gurur kaynağı oldu.

Şampiyonada +70 kilo kategorisinde tatamiye çıkan Hira Kılkış, rakiplerini tek tek mağlup ederek Türkiye Şampiyonu oldu ve altın madalyanın sahibi oldu. 57 kilo kategorisinde mücadele eden Göksu Delibay ise başarılı performansıyla Türkiye üçüncülüğünü elde ederek bronz madalya kazandı.

Salihlili diğer sporculardan Esmasu Dündar Türkiye beşincisi olurken, Efe Koçak da 66 kilo kategorisinde Türkiye yedincisi olarak şampiyonayı tamamladı. Salihli İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Oktay Ayaz, Türkiye Şampiyonası’nda derece elde eden sporcuları ve antrenörlerini tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

HATAY’DA DÜZENLENEN YEŞİLAY YILDIZLAR TÜRKİYE JUDO ŞAMPİYONASI’NDA MÜCADELE EDEN MANİSA’NIN SALİHLİ İLÇESİ SPORCULARI ÖNEMLİ BAŞARILARA İMZA ATTI. ŞAMPİYONADA HİRA KILKIŞ TÜRKİYE ŞAMPİYONU OLURKEN, GÖKSU DELİBAY İSE BRONZ MADALYA KAZANDI.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr