Osmaniye'de bir işletmenin şubelerinden satın alınan tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 53 kişi hastanelik oldu. Bu durum, olayla ilgili olarak başlatılan incelemelerin ardından dikkatleri üzerine çekti.
Osmaniye Valiliğinden yapılan açıklamaya göre, tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 53 kişiden 25'i tedavilerinin ardından taburcu edildi. Diğer 28 kişinin tedavisine ise sağlık kuruluşlarında devam edilmektedir.
Açıklamada, olayın ardından İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin, işletmenin şubeleri ile imalathanesinde gerekli denetimlerin yapılacağı belirtilerek, şüpheli tatlı ürünlerinden alınan numunelerin laboratuvar incelemesi için gönderildiği ifade edildi.
Olayla ilgili olarak gözaltına alınan 2 şüpheli, çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Olayın tüm yönleriyle ve hassasiyetle takip edildiği vurgulandı. Başlatılan adli ve idari soruşturmanın devam ettiği bildirildi.
VALİ AÇIKLAMA