Murat Kantarcı Bilim ve Sanat Merkezi öğrencilerinin hayallerini tuvale yansıttığı Renk ve İz Resim Sergisi, büyük beğeni topladı. Sanat Merkezinin Melikgazi'de düzenlediği sergi, ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü ve 24 Haziran'a kadar açık kalacağı bildirildi.
Öğrencilerin yaptığı birbirinden güzel eserlerin yer aldığı sergiyi gezen hayırsever Murat Kantarcı, genç yeteneklerin gelecekte daha iyi yerlere geleceğini vurgulayarak, "Gençlerimiz, çocuklarımız müthiş. Her biri birbirinden güzel resimler yaptı. İleride kendilerini daha da geliştirdikçe çok önemli resimler yapacaklar ve çok önemli yerlere gelecekler. Sergiyi gezerken çok keyif aldık ve mutlu olduk. Çocuklarımızı tebrik ediyorum" diyerek duygularını ifade etti.
Tüm eserlerin öğrencilerin hayal gücünün bir ürünü olduğunu dile getiren Murat Kantarcı Bilim ve Sanat Merkezi yetkilisi Ümit Söğüt, "Murat Kantarcı Bilim ve Sanat Merkezi olarak 2026 yılındaki temamız renk ve iz oldu. Öğrencilerimiz, görsel sanatlar öğretmenlerimiz Volkan Çoban ve Burcu Uçar ile birlikte hem sulu boya hem de pastel boya eserlerini hazırladılar. Melikgazi Belediyesi’ne de bu fırsatı bize verdiği için teşekkür ederiz. Burası gerçekten sanatın can bulduğu bir yer. Biz sanat yönüyle de ön plana çıkan bir kurumuz. Arkadaşlarımız çok güzel bir sergi hazırladı. Bugünden itibaren de sergimiz saat 10.00 ile 17.00 arasında sanatseverler ile buluşmak için hazır. Hepsi öğrencilerimizin hayal gücü ile küçük yaş grubu öğrencilerimizin müthiş eserleri ile donatılmış bir sergi. Herkesi bu sergiyi ziyaret etmeye ve öğrencilerimizin hayal güçleri ile buluşmaya davet ediyoruz" şeklinde konuştu.
Öğrenciler hayallerini resmetti