22.06.2026-14:31 (Son Güncelleme:22.06.2026-14:31)

Trabzonlular’a büyükşehir belediyesi’nden aşure ikramı

Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 3 bin vatandaşa aşure dağıttı.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği etkinlikte, yaklaşık 3 bin vatandaşa aşure ikramında bulundu.

15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı’nda gerçekleştirilen aşure dağıtımına Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, İran’ın Trabzon Başkonsolosu Naser Mohebati, BBP İl Başkanı Adem Aydın ve AK Parti Kadın Kolları Başkanı Ayfer Cihan da katıldı. Etkinlikte, Büyükşehir Belediyesi tarafından hazırlanan toplam 3 bin kase aşure, vatandaşlara ikram edildi.

Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını güçlendiren önemli bir zaman dilimi olduğunu belirterek, "Tüm vatandaşlarımızın Muharrem ayını kutluyorum. Kardeşlik duygularının pekiştiği, beraberliğimizin güçlendiği bu günler bizler için çok kıymetli. Hemşehrilerimizle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Yüce Rabbim, bağlarımızın daha da güçlendiği nice Muharrem aylarına bizleri ulaştırsın" dedi.

TRABZON BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, MUHARREM AYI DOLAYISIYLA DÜZENLEDİĞİ ETKİNLİKTE YAKLAŞIK 3 BİN VATANDAŞA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr