Konya’nın merkez Meram İlçe Belediyesinin düzenlediği Karne Şenliği, çocukların yaz tatiline neşeli bir başlangıç yapmasını sağladı. Etkinlik, 28 Haziran Pazar günü de devam edecek.
Meram Belediyesi, eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla gerçekleştirdiği Karne Şenliği ile 80 Binde Devr-i Alem Parkı’nda binlerce çocuğu ağırladı. Park, gün boyunca ziyaretçi akınına uğradı ve çocukların yaz tatiline eğlenceli bir başlangıç yapmalarına olanak tanıdı.
Çocuklar ve aileleri için ücretsiz düzenlenen etkinlikte, Rafadan Tayfa sahne gösterisi, illüzyon gösterileri, akrobasi şovları, halk oyunları ve maskot dansları gibi birçok etkinlik yer aldı. Şişme oyun parkurları ve çeşitli atölyeler ile çocuklar, eğlenceli vakit geçirirken yeteneklerini de geliştirdi. Aileler, çocuklarıyla birlikte bu keyifli anlara ortak oldular.
Yoğun ilgi gören 80 Binde Devr-i Alem Parkı, Karne Şenliği’ne katılamayanlar için 28 Haziran Pazar günü saat 13.00’de yeniden kapılarını açacak. Eğlenceli gösteriler, oyun alanları ve sürpriz etkinliklerle çocuklar bu sefer de karne sevincini doyasıya yaşayacak.
Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş da etkinlikte çocukların mutluluğuna ortak oldu. Başkan Kavuş, çocukların sosyal gelişimlerine büyük önem verdiklerini belirterek, bu yaz tatilinde de yaz spor okulları ve kapsamlı yaz okulları ile çocuklara destek vermeye devam edeceklerini vurguladı. Çocukların geleceğimiz olduğunu belirten Başkan Kavuş, onları en iyi şekilde yetiştirmek için çalışmalarına aralıksız devam edeceklerini ifade etti.
KARNE ŞENLİĞİ'NE KATILAN MERAM BELEDİYE BAŞKANI MUSTAFA KAVUŞ DA (KONUŞMA YAPAN) ÇOCUKLARIN SEVİNCİNE ORTAK OLDU. ETKİNLİK ALANINI GEZEN, ÇOCUKLAR VE AİLELERİYLE SOHBET EDEN BAŞKAN KAVUŞ, YAPTIĞI KONUŞMADA MERAM BELEDİYESİ OLARAK ÇOCUKLARIN SADECE EĞİTİM HAYATLARINA DEĞİL, SOSYAL GELİŞİMLERİNE DE BÜYÜK ÖNEM VERDİKLERİNİ SÖYLEDİ.