27.06.2026-22:10 (Son Güncelleme:27.06.2026-22:10)

Bünyan’da tarihi değirmen restoran olarak açıldı

Bünyan'da restore edilen asırlık değirmen, Değirmen Restoran adıyla lezzet dolu bir mekan olarak hizmete girdi.

Bünyan’da tarihi değirmen restoran olarak açıldı

Bünyan Belediyesi tarafından tarihi dokusu korunarak restore edilen bir asırlık değirmen, restoran olarak hizmet vermeye başladı.

Değirmen Restoran, Bünyan Belediyesi’nin gerçekleştirdiği restorasyon çalışmalarıyla tarihle lezzeti bir araya getiriyor. 100 yıllık köklü bir geçmişe sahip olan yapı, kapsamlı bir restorasyon sürecinden geçirilerek çağdaş ihtiyaçlara uygun bir restoran haline dönüştürüldü. Bu dönüşüm, hem tarihi dokunun korunmasına hem de bölgenin ekonomik ve kültürel hayatına katkı sağlıyor.

Açılışta protokol üyelerinin katılımı

Değirmen Restoran’ın açılışında konuşma yapan Bünyan Belediye Başkanı Selahattin Metin, katılımcıları selamlayarak projenin Bünyan’a hayırlı olmasını diledi. Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç da, yapılan hizmetlerin sıcak bir ortamda karşılandığını belirterek, “Yapılan çalışmalar hayırlı ve uğurlu olsun” dedi.

Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, Değirmen Restoran’ın Kayserililere hafta sonları güzel bir ortam sunduğunu vurgulayarak, “Buradaki başarı, parayla değil, vizyonla ve emekle ortaya çıkarıldı” ifadesini kullandı. Vali Çiçek, bu projenin sadece Bünyan için değil, Kayseri için önemli bir yapı taşı olduğunu dile getirdi.

Protokol üyeleri tarafından gerçekleştirilen kurdele kesimiyle Değirmen Restoran resmi olarak açıldı. Açılış törenine Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Bünyan Belediye Başkanı Selahattin Metin ve çok sayıda vatandaş katıldı.

BÜNYAN BELEDİYESİ TARAFINDAN TARİHİ DOKUSU KORUNARAK RESTORE EDİLEN BİR ASIRLIK DEĞİRMEN, RESTORAN OLARAK HİZMET VERECEK.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr