Burdur Gölü’nde kano ile göle açılan ve kaybolan iki kişi için arama çalışmaları hızla sürüyor. Olay, saat 16.00 sıralarında Burdur Polis Göl Tesisleri mevkiinde gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, İlyas köyünden çıkan biri Moğolistan uyruklu yaklaşık 40 yaşında bir erkek ve 22 yaşındaki üniversite öğrencisi kadın, kano ile Burdur Gölü’ne açıldı. İki kişi, saat 18.30 itibarıyla Lisinia bölgesinden çıkış yapacaklarını belirtti.
Belirtilen saatte kendilerinden haber alınamaması üzerine, yakınları durumu yetkililere bildirdi. Bunun üzerine, bölgeye polis, AFAD, itfaiye ve sağlık ekipleri yönlendirildi. Ekipler, gölde kaybolduğu değerlendirilen iki kişiyi bulmak için arama kurtarma çalışmalarına başladı.
Arama çalışmaları, gölde ve çevresinde hem karadan hem de havadan termal dron destekli olarak gerçekleştiriliyor. Durumla ilgili gelişmeler takip ediliyor.
BURDUR GÖLÜ'NDE KANO İLE GÖLE AÇILAN BİRİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİ 2 KİŞİNİN KAYBOLDUĞU İHBARI ÜZERİNE POLİS, AFAD, İTFAİYE VE SAĞLIK EKİPLERİ SEFERBER OLDU. KAYIP OLAN 2 ŞAHIS İÇİN ARAMA ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR.