23.06.2026-21:44 (Son Güncelleme:23.06.2026-21:44)

Kütahya'da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle 25 kişi hastanelik oldu

Kütahya'da bir okul etkinliğinde yedikleri yemekten dolayı 25 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Kütahya'da gerçekleşen bir okul etkinliğinde yedikleri yemek sonrası rahatsızlanan 25 kişi hastaneye kaldırıldı. Olay, Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte yaşandı.

Etkinlik kapsamında öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Yemek sonrası bir grup öğrenci ve yetişkinin mide bulantısı ve kusma şikayetleri başlaması üzerine, sağlık kuruluşlarına başvuranların sayısı artış gösterdi. Kütahya Şehir Hastanesi'nin acil servisine gıda zehirlenmesi şüphesi ile toplamda 21 öğrenci ve 4 yetişkin, yani toplam 25 kişi başvurdu.

Olayla ilgili olarak inceleme başlatıldığı bildirildi. Gelişmeler ve sağlık durumu ile ilgili daha fazla bilgi alınması bekleniyor.

KÜTAHYA’DA OKUL ETKİNLİĞİNDE GIDA ZEHİRLENMESİ ŞÜPHESİ, 25 KİŞİ HASTANEYE BAŞVURDU

Haber365
bilgi@haber365.com.tr