Kırıkkale Belediyesi Bilim Merkezi’nden 2. Yıl Sonu Karma Resim Sergisi
Kırıkkale Belediyesi Bilim Merkezi tarafından düzenlenen 2. Yıl Sonu Karma Resim Sergisi, bir açılış töreni ile kapılarını sanatseverlere açtı.
Serginin açılışına Belediye Başkanı Ahmet Önal, belediye başkan yardımcıları, birim müdürleri, veliler ve öğrenciler katıldı. Açılış kurdelesini Başkan Ahmet Önal kesti. Etkinlikte, serginin hazırlanmasında emeği geçen resim öğretmeni Veysel Ürkmez’e plaket ve çiçek takdim edildi.
Sergiyi gezen Başkan Önal, 9 ay süresince eğitim alan 4 sınıfta yer alan 35 öğrencinin eserlerini inceledi ve bu çalışmalar hakkında bilgi aldı. Öğrenciler ve eğitmenlerle samimi bir sohbet gerçekleştiren Önal, Bilim Merkezi ekibini, eğitmenleri ve öğrencileri kutladı. Ayrıca, çocukların sanatla iç içe yetişmesinin önemine vurgu yaptı.
Serginin 14 gün boyunca ziyaretçilere açık kalacağı bildirildi.
SERGİNİN AÇILIŞ KURDELESİ BELEDİYE BAŞKANI AHMET ÖNAL (SOLDAN İKİNCİ) TARAFINDAN KESİLDİ