25.06.2026-14:14 (Son Güncelleme:25.06.2026-14:14)

Kayseri'de yüzlerce yıllık aşure geleneği devam ediyor

Kayseri'de 40 bin kişilik aşure dağıtımı, Nasrullahzade Vakfı tarafından gerçekleştirildi.

Kayseri'de, Vakıflar Bölge Müdürlüğü öncülüğünde Nasrullahzade Vakfı tarafından 40 bin kişilik aşure dağıtıldı. Aşure günü dolayısıyla düzenlenen etkinlikte, aşure ikramı Cumhuriyet Meydanı’nda bulunan Bürüngüz Cami önünde yapıldı.

442 yıllık geçmişi olan Nasrullahzade Vakfı, her yıl düzenlediği aşure dağıtımı geleneğini bu yıl da sürdürdü. Vakıf çalışanı Mehmet Soyaslan, "Vakfımız; 584 yılında kurulmuş bir vakıf. O yıldan bu yıla devam eden geleneğimiz olan aşureyi her yıl yaptırarak vatandaşlara dağıtmaktayız. Bu yıl da Vakıflar Bölge Müdürlüğü ile birlikte aşure etkinliğimizi tamamlamak üzereyiz. 40 bine yakın aşure yapıldı, dağıtımını gerçekleştireceğiz. Yarın da Hunat, Cami Kebir ve Bürüngüz Camileri'nde Cuma namazı çıkışı, tekrar Vakıflar Bölge Müdürlüğü ikramı olarak dağıtımlarımız devam edecek" dedi.

Aşure dağıtımına Kayseri Vakıflar Bölge Müdürü Murat Seçilir de katıldı. Etkinlikte, vatandaşların ilgisi yoğun oldu.

VAKIFLAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÖNCÜLÜĞÜNDE NASRULLAHZADE VAKFI TARAFINDAN 40 BİN KİŞİLİK AŞURE DAĞITILDI.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr