İnönü'de geniş kapsamlı bahar şenliği gerçekleştirildi
Eskişehir’de 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Dönem Sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası kapsamında, geçmiş yıllarda gelenek hâline gelen ve büyük ilgi gören Yıl Sonu Bahar Şenliği, İnönü Belediyesi’nin katkılarıyla düzenlendi.
Çocuklar için çeşitli aktiviteler hazırlandı
İnönü Belediye Başkanı Serhat Hamamcı’nın talimatları doğrultusunda gerçekleştirilen etkinlikte, öğrenciler için şişme oyun parkurları ve çeşitli eğlence alanları oluşturuldu. Piknik alanında kurulan ikram stantlarında çocuklara patlamış mısır, pamuk şeker, limonata ve köfte ekmek servis edildi. Bu sayede, öğrenciler eğitim öğretim yılının yorgunluğunu atarak arkadaşlarıyla birlikte doyasıya eğlenme fırsatı buldu.
Başkan Hamamcı'nın düzenlemede ifade ettiği düşünceler
Etkinlikte bir konuşma yapan İnönü Belediye Başkanı Serhat Hamamcı, "Bir eğitim öğretim dönemini başarıyla tamamlayan sevgili öğrencilerimizi tebrik ediyor, kıymetli öğretmenlerimize ve fedakâr velilerimize teşekkür ediyorum. Tüm eğitim camiamıza huzurlu, sağlıklı ve verimli bir yaz tatili diliyorum," ifadelerini kullandı.
Geleceğin teminatı olan çocuklara destek
Başkan Hamamcı, İnönü Belediyesi olarak çocukların sosyal, kültürel ve sportif gelişimlerine katkı sağlayacak etkinliklere destek vermeye devam edeceklerini belirtti. Geleceğin teminatı olan çocukların her zaman yanlarında olduklarının altını çizdi.
ESKİŞEHİR'DE 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI DÖNEM SONU KÜLTÜR, SANAT VE SPOR FAALİYETLERİ HAFTASI KAPSAMINDA, GEÇMİŞ YILLARDA GELENEK HÂLİNE GELEN VE BÜYÜK İLGİ GÖREN YIL SONU BAHAR ŞENLİĞİ, İNÖNÜ BELEDİYESİ'NİN KATKILARIYLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ.