Hizmet-İş Sendikası Genel Başkan Vekili Halil Özdemir, Adıyaman Belediyesi'nde çalışan işçilere yönelik yaptığı açıklamada, daha önce sendikalarından istifa ettirilen emekçileri yeniden Hizmet-İş çatısı altında birleşmeye davet etti.
Özdemir, yaptığı yazılı açıklamada, Hizmet-İş Sendikası'nın Adıyaman'da kurulduğunu hatırlatarak, belediye çalışanlarına selam ve saygılarını iletti. Adıyaman Belediyesi çalışanlarının, bir süre önce çeşitli sebeplerle sendikalarından istifa ettiğini belirten Özdemir, Şube Başkanı Hasan Çalım ile birlikte Adıyaman Belediye Başkanı Abdurrahman Tutdere'yi ziyaret ettiklerini ifade etti.
Görüşmede, belediye çalışanlarını yeniden Hizmet-İş Sendikası'na davet etmek istediklerini belediye yönetimine ilettiklerini kaydeden Özdemir, Başkan Tutdere'nin sendikal tercihlerin anayasal bir hak olduğunu vurguladığını ve çalışanların sendikal haklarına müdahale edilmeyeceğini söylediğini aktardı. Bu yaklaşımından dolayı memnuniyet duyduklarını belirten Özdemir, Hizmet-İş Sendikası'nın kuruluşundan bu yana üyelerinin hak ve menfaatlerini korumak için aktif bir mücadele verdiğini ifade etti.
Adıyaman'da yıllardır sürdürülen sendikal mücadelenin oldukça önemli olduğunu dile getiren Özdemir, son dönemde yaşanan sorunlar ve mağduriyetleri yakından takip ettiklerini belirtti. Özdemir, belediye çalışanlarını yeniden sendika çatısı altında birleşmeye çağırarak, "Sorunlarımızı birlikte çözmek, yeni toplu iş sözleşmemizi birlikte hazırlamak için tüm emekçi kardeşlerimizi yeniden Hizmet-İş Sendikası'nda buluşmaya davet ediyoruz" ifadelerini kullandı.
Açıklamasının sonunda belediye çalışanlarına çağrısını yineleyen Özdemir, tüm emekçileri Hizmet-İş Sendikasına üye olmaya davet ederek, birlikte daha güçlü bir sendikal yapı oluşturabileceklerinin altını çizdi.
HİZMET-İŞ SENDİKASI GENEL BAŞKAN VEKİLİ HALİL ÖZDEMİR, ADIYAMAN BELEDİYESİ'NDE ÇALIŞAN İŞÇİLERE YÖNELİK YAPTIĞI AÇIKLAMADA, DAHA ÖNCE SENDİKALARINDAN İSTİFA ETTİRİLEN EMEKÇİLERİ YENİDEN HİZMET-İŞ SENDİKASI ÇATISI ALTINDA BİRLEŞMEYE DAVET ETTİ.