İl Müftülüğünden KYK yurtlarındaki öğrencilere gönül buluşması
Erzincan İl Müftülüğü, Pir-i Sami ve Pir-i Muhammet Kredi ve Yurtlar Kurumu (KYK) yurtlarında kalan üniversite öğrencilerine yönelik "Gönül Buluşması" programı düzenledi.
Programa İl Müftüsü Dr. İsmail Fakirullahoğlu, İl Müftü Yardımcıları Medet Şahin ve Rahmi Elen, İl Vaizi İsmail Albayrak ile yurtlarda görev yapan manevi danışmanlar katıldı.
Konukların ikramlarının ardından öğrencilerle bir araya gelen İl Müftüsü Fakirullahoğlu, gençliğin önemi, sosyal ilişkilerin güçlendirilmesi ve manevi gelişimin bireyin hayatındaki yeri üzerine değerlendirmelerde bulunarak öğrencilere çeşitli tavsiyelerde bulundu.
Anadolu’nun farklı illerinden ve çeşitli ülkelerden yaklaşık 40 öğrencinin katıldığı bu programda, öğrenciler din görevlileriyle <sohbet etme ve tanışma fırsatı buldu.
Samimi bir atmosferde geçen program, hayırseverler için yapılan duanın ardından sona erdi.
ERZİNCAN İL MÜFTÜLÜĞÜNCE, PİR-İ SAMİ VE PİR-İ MUHAMMET KREDİ VE YURTLAR KURUMU (KYK) YURTLARINDA KALAN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK "GÖNÜL BULUŞMASI" PROGRAMI DÜZENLENDİ