Kütahya’nın Hisarcık ilçesi Şehitler Mahallesi’nde, hayırseverlerin katkılarıyla hazırlanan gözleme ve aşure ikramı gerçekleştirildi. Etkinlik, Şehitler Mahallesi Muhtarlığı tarafından organize edilerek sabah erken saatlerde başladı.
Hayırseverlerden temin edilen un ve yağlarla hazırlanan gözlemeler, mahalle kadınları tarafından imece usulüyle sac üzerinde pişirildi. Hazırlanan bu lezzetli gözlemeler, Cuma namazı sonrası mahalle cami cemaatine ulaştırılmak üzere ilçe merkezindeki cami girişlerine bırakıldı. Ayrıca, Şehitler Camii’nde vatandaşlara aşure de ikram edildi.
Etkinliğe katılan Kütahya Kaymakamı Erkan Atam ve Belediye Başkanı Mustafa Demirtaş, gözleme pişiren kadınları ziyaret ederek onlarla sohbet etti. Kaymakam Atam, etkinlikte bir süre sacta gözleme pişirerek destek verdi.
Şehitler Mahallesi Muhtarı Mehmet Özkan, etkinliğe katkı sunan hayırseverlerle, özveriyle çalışan mahalle kadınlarına teşekkür ederek, dayanışma kültürünün önemini vurguladı.
HİSARCIK ŞEHİTLER MAHALLESİ’NDE GÖZLEME HAYRI VE AŞURE İKRAMI