Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 17 ilçede 28 noktada vatandaşlara aşure ikramında bulunuyor. Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, Nilüfer’deki FSM Camii’nde Cuma namazı sonrası gerçekleştirilen aşure dağıtımına katıldı.
Başkan Vekili Biba'nın yanı sıra AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan, Ak Parti Nilüfer İlçe Başkanı Furkan Alpaslan, Büyükşehir Belediyesi meclis üyeleri ve belediye yöneticileri de etkinlikte yer aldı. Programda, vatandaşların yoğun ilgisi dikkat çekti.
Muharrem ayını Tebrik eden Başkan Vekili Şahin Biba, "Geleneğimizi devam ettiriyoruz. Aşure, bereket demektir. Muharrem ayının şehrimize ve ülkemize bereket getirmesini diliyorum. Bursa genelinde 28 farklı noktada aşure dağıtımına devam edeceğiz" dedi.
AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan ise, Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği bu güzel etkinlikte vatandaşlarla bir araya gelmekten duyduğu memnuniyeti ifade ederek, aşure geleneğinin yaşatılmasında emeği geçenlere teşekkür etti.
Bursa Büyükşehir Belediyesi, Hicri takvime göre yılın birinci ayı kabul edilen Muharrem ayı dolayısıyla toplamda 28 farklı noktada aşure dağıtımı yapacağını ve etkinliğin 15 Temmuz'a kadar süreceğini bildirdi.
BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ MUHARREM AYI DOLAYISIYLA 17 İLÇEDE 28 NOKTADA VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNUYOR. BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BAŞKAN VEKİLİ ŞAHİN BİBA, NİLÜFER’DEKİ FSM CAMİİ’NDE CUMA NAMAZI SONRASI MUHARREM AYI DOLAYISIYLA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ’NCE KURULAN İKRAM STANDINDA VATANDAŞLARA AŞURE DAĞITTI.