24.06.2026-13:17 (Son Güncelleme:24.06.2026-13:17)

Gökkent Mahallesi'nde Başkan Palancıoğlu vatandaşlarla buluştu

Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, Gökkent Mahallesi'nde vatandaşlarla bir araya geldi.

Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, milletle bütünleşen belediyecilik anlayışı kapsamında ‘Vatandaş Soruyor Başkan Cevaplıyor’ programı ile Gökkent Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi.

Başkan Palancıoğlu, toplantıya Melikgazi Belediyesi başkan yardımcıları, birim müdürleri, teknik ekipler ve ilgili altyapı kurumlarının temsilcilerinin katıldığını belirtti. Gökkent Mahallesi sakinlerini dinleyen Palancıoğlu, "Bugün de vatandaşlarımızın talep ve önerilerini dinledik. Burada ilçemize dair yürüttüğümüz çalışmaları ve geleceğe yönelik projelerimizi paylaşma fırsatı da bulduk," dedi.

Palancıoğlu, 600 bin nüfuslu bir ilçe olarak 58 mahalleye hizmet ettiklerini vurguladı ve şunları ekledi: "Yoğun bir şekilde çalışıyoruz. Türkiye’de en çok okul yapan belediyeyiz. En çok cami, Kur’an kursu, sağlık ocağı, park ve kütüphane yapan belediyeyiz. Fidan değil ağaç dikiyoruz sloganımızla ilçemize büyük ağaçlar dikiyoruz ve zamandan kazanıyoruz. Böylece Melikgazi’miz hızla yeşilleniyor."

Belediyenin mali durumuna da değinen Başkan Palancıoğlu, "Borcu olmayan, kredi çekmeyen ve faiz ödemeyen bir belediyeyiz. Birçok bölgede kentsel dönüşüm projeleri yapıyoruz ve bugüne kadar 8500 daireyi dönüştürdük. Çeşitli alanlarda yoğun bir şekilde çalışıyoruz," ifadelerini kullandı.

Toplantıya katılan tüm vatandaşlara teşekkür eden Palancıoğlu, Melikgazi için ortak akılla istişare ve hizmet odaklı anlayışla çalışmaya devam edeceklerini belirtti.

MİLLETLE BÜTÜNLEŞEN BELEDİYECİLİK ANLAYIŞIYLA VATANDAŞLARLA BİR ARAYA GELMEYE DEVAM EDEN MELİKGAZİ BELEDİYE BAŞKANI DOÇ. DR. MUSTAFA PALANCIOĞLU, ‘VATANDAŞ SORUYOR BAŞKAN CEVAPLIYOR’ PROGRAMI KAPSAMINDA GÖKKENT MAHALLESİ SAKİNLERİ İLE BULUŞTU.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr