Gaziantep'te jandarma ekipleri, 2 ayrı iş yerinde düzenlediği operasyonlar sonucunda 1 milyon 450 bin TL değerinde kaçak malzeme ele geçirdi. Olayda, 2 şüpheli gözaltına alındı.
Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı ve Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde gerçekleştirilen çalışmalarda, Şahinbey ve Nizip ilçelerinde kaçakçılıkla mücadele kapsamında A.A.R. ve M.Ç. isimli şahıslara ait iş yerlerine arama yapıldı. Yapılan aramalarda, piyasa değeri 1 milyon 450 bin TL olan çeşitli kaçak ürünler bulundu.
Ele geçirilen ürünler arasında 35,5 kilo nargile tütünü, 211 kilo nargile kömürü, 117 adet şarj aleti ve kablosu, 18 adet akıllı kol saati, 11 adet kablosuz kulaklık, 7 adet elektrikli süpürge, 5 adet müzik çalar, 3 adet akıllı cep telefonu ve 5 adet powerbank yer aldı.
Gözaltına alınan 2 şüpheli hakkında adli işlem başlatıldı.
GAZİANTEP'TE 1,4 MİLYON TL DEĞERİNDE KAÇAK MALZEME ELE GEÇİRİLDİ: 2 GÖZALTI