Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde gerçekleştirdiği günün ikinci antrenmanı ile sürdürdü.
Antrenman öncesinde, takımın başındaki Futbol Direktörü Oğuz Çetin, teknik ekip ve futbolcular ile kısa bir toplantı yaptı. Çetin, antrenmanın bir kısmını saha kenarından takip ederek oyunculara destek verdi.
Teknik Direktör İsmail Kartal yönetimindeki antrenmanda, ilk olarak salonda core çalışması gerçekleştirildi. Ardından sahada ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri yapan oyuncular, iki gruba ayrılarak dar alanda 5’e 2 top kapma ve pas çalışması yaptılar. İdman, dar alanda gerçekleştirilen hücum oyunlarıyla sona erdi.
Fenerbahçe, hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla devam edecek.
FENERBAHÇE, YENİ SEZON HAZIRLIKLARINI TOPUK YAYLASI TESİSLERİ'NDE YAPTIĞI GÜNÜN İKİNCİ ANTRENMANIYLA SÜRDÜRDÜ.