25.06.2026-20:52 (Son Güncelleme:25.06.2026-20:52)

Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda sezon hazırlıklarına devam ediyor

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde çift antrenmanla sürdürüyor.

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Topuk Yaylası Tesisleri'nde yaptığı ikinci antrenmanla devam etti. Teknik Direktör İsmail Kartal yönetimindeki idman, salonda yapılan core çalışmalarıyla başladı.

Sonrasında oyuncular, sahada koşu, ısınma, çabukluk ve pas çalışmaları gerçekleştirdiler. Antrenman, dar alanda yapılan çift kale maçlarla sona erdi.

Sarı-lacivertli ekip, yarın yapacağı antrenmanlarla hazırlıklarına devam edecek.

FENERBAHÇE, YENİ SEZON HAZIRLIKLARINI TOPUK YAYLASI TESİSLERİ'NDE YAPTIĞI GÜNÜN İKİNCİ ANTRENMANIYLA SÜRDÜRDÜ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr