25.06.2026-22:03 (Son Güncelleme:25.06.2026-22:03)

Keçiören Belediye Başkanı özarslan, AK Parti'ye katıldı

Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, CHP'den istifa ederek AK Parti'ye katıldığını açıkladı ve yeni projelerin müjdesini verdi.

Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, AK Parti'ye katıldı

CHP'den istifa ederek AK Parti'ye katılan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, partinin Keçiören İlçe Başkanlığı'nda düzenlenen toplantıda önemli açıklamalarda bulundu. Özarslan, AK Parti çatısı altında Keçiören için yeni bir dönem başlattıklarını söyledi.

Kapılarımız her zaman açık olacak

Özarslan, konuşmasında, "Biz Keçiören’imize hizmet ederken teşkilatımızın gücünü, duasını ve alın terini alarak hep birlikte beraber yürüyeceğiz. Nasıl geçmişte kapılarımız sonuna kadar herkese açıksa, bundan sonra da açık olmaya devam edecektir" ifadelerini kullandı.

Yeni projeler üzerinde çalışmalar sürüyor

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde yeni bir hizmet ve başarı yolculuğuna adım attıklarını belirten Özarslan, "Bugünden itibaren sizlerle beraber Türkiye Yüzyılı'nın mimarı Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde bu çatı altında olmanın onur ve gururunu yaşıyoruz" dedi.

Özarslan, Keçiören’in kentsel dönüşüm projeleri hakkında da bilgi vererek, "60 projenin neredeyse yüzde 50’sine yaklaştık. Diğer yüzde 50 projenin içerisinde şehrimizi ilgilendiren kentsel dönüşüm projeleri var. Allah’ın izniyle kentsel dönüşümü Keçiören’e kazandırmış olacağız" dedi.

Halk hakkaniyet yolunda çalışacağız

Özarslan, tek bir hedefleri olduğunu belirterek, "O felsefemiz halka hizmet, halka hizmet belediyeciliğidir ve başka bir düşünce oluşturmayacaktır. Bizler bunu unutmadık. İstanbul’un cennetleşmesi için gösterilen çabayı burada da sürdüreceğiz. Bizler bir olacağız, birlik olacağız ve halk hakkaniyet yolunda çalışacağız" şeklinde konuştu.

Toplantının ardından Özarslan, belediye binasının önünde bulunan vatandaşlarla bir araya gelerek miting gerçekleştirdi.

CUMHURİYET HALK PARTİSİ’NDEN (CHP) İSTİFA EDİP AK PARTİ’YE GEÇEN KEÇİÖREN BELEDİYE BAŞKANI MESUT ÖZARSLAN, "BİZ KEÇİÖREN’İMİZE HİZMET EDERKEN TEŞKİLATIMIZIN GÜCÜNÜ, DUASINI VE ALIN TERİNİ ALARAK HEP BİRLİKTE BERABER YÜRÜYECEĞİZ. NASIL GEÇMİŞTE KAPILARIMIZ SONUNA KADAR HERKESE AÇIKSA BUNDAN SONRA DA AÇIK OLMAYA DEVAM EDECEKTİR" DEDİ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr