Düzce Belediyesi tarafından yürütülen 'Mutfak Atölyesi Tarım Akademisinde Kuruluyor' projesi çerçevesinde eğitim alan kursiyerler, düzenlenen tadım gününde hünerlerini sergiledi. Mutfak Sanatları Merkezi'nde gerçekleştirilen etkinlikte, şef adaylarının özenle hazırladığı profiterol tatlısı katılımcılardan tam not aldı.
Bu proje, Düzce mutfağının markalaştırılmasını ve sosyo-ekonomik açıdan dezavantajlı olan kadınların gıda ve hizmet sektöründe istihdamını kolaylaştırmayı amaçlıyor. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı koordinasyonunda, Sosyal Gelişmeyi Destekleme Programı (SOGEP) destekli proje kapsamında, kursiyerler teorik ve uygulamalı eğitimler alıyor.
Etkinlikte şef adayları tarafından hazırlanan profiterol, Mutfak Sanatları Merkezi'ne gelen misafirlere ikram edildi. Misafirler arasında Koruyucu Sağlık Uzmanı ve Mikrobiyolog Prof. Dr. Oğuz Özyaral da yer aldı. Özenle hazırlanan tatlı, lezzeti ve sunumuyla davetlilerden tam not aldı.
Tadım günü etkinliği sayesinde kursiyerler, profesyonel bir mutfak ortamında müşteri geri bildirimlerini doğrudan alma şansı yakaladı.
DÜZCE BELEDİYESİ TARAFINDAN YÜRÜTÜLEN ‘MUTFAK ATÖLYESİ TARIM AKADEMİSİNDE KURULUYOR’ PROJESİ KAPSAMINDA EĞİTİM ALAN KURSİYERLER, DÜZENLENEN TADIM GÜNÜNDE HÜNERLERİNİ SERGİLEDİ. MUTFAK SANATLARI MERKEZİ’NDE GERÇEKLEŞTİRİLEN ETKİNLİKTE, ŞEF ADAYLARININ ÖZENLE HAZIRLADIĞI PROFİTEROL TATLISI KATILIMCILARDAN TAM NOT ALDI.