23.06.2026-14:25 (Son Güncelleme:23.06.2026-14:25)

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’ye katıldı

Dirk Kuyt, Fenerbahçe’nin teknik heyetine 11 yıl aradan sonra yeniden katıldı. Yeni sezon hazırlıkları başlıyor.

Fenerbahçe, teknik direktör İsmail Kartal'ın atanmasının ardından, daha önce sarı-lacivertli formayı giymiş olan Dirk Kuyt'ı teknik heyetine dahil etti. Kuyt, 11 yıl aradan sonra Fenerbahçe'ye dönerken, yardımcı antrenörlük görevine getirildi.

Yeni sezon hazırlıkları, yarından itibaren Fenerbahçe'de başlayacak ve ilk olarak sağlık kontrolleri yapılacak. Takım, sağlık kontrollerinin ardından Düzce'de bulunan Topuk Yaylası Tesisleri'ne gidecek.

Dirk Kuyt, 2015 yazında ayrıldığı Fenerbahçe'ye bu kez teknik heyet üyesi olarak dönüş yapacak. Kariyerinde Feyenoord ve Liverpool gibi önemli takımlarda da forma giymiş olan Kuyt, Fenerbahçe ile 2012-2013 sezonu itibarıyla 3 sezon geçirmiştir. Bu süre zarfında, sarı-lacivertli takımla birlikte Süper Lig şampiyonluğu dahil toplam 3 kupa kazanmıştır. Kuyt, Fenerbahçe'de geçirdiği dönemde 130 kez maça çıkarak 37 gol ve 28 asistlik bir istatistik yakalamıştır.

Kuyt, futbol kariyerine 2018 yılında Quick Boys'da yardımcı antrenör olarak noktalamış, ardından 2018-2020 yılları arasında Feyenoord U19 takımını çalıştırmıştır. İlk A takım teknik direktörlük deneyimini ADO Den Haag ile yaşayan Kuyt, 2023 Aralık'ta Belçika ekibi Beerschot ile anlaştı ve 2025 yazında FC Dordrecht ile sözleşme imzaladı. FC Dordrecht ile 39 maçta görev almıştır.

Teknik adamlık kariyerinde yeni bir sayfa açan Dirk Kuyt, Fenerbahçe'nin başarısı için çalışacak. Kuyt, daha önce İsmail Kartal ile birlikte Fenerbahçe'de yardımcı teknik direktörlük yapma tecrübesi de yaşamıştır.

FENERBAHÇE'DE TEKNİK DİREKTÖRLÜĞE İSMAİL KARTAL'IN GETİRİLMESİNİN ARDINDAN, TAKIMDA DAHA ÖNCE FORMA GİYMİŞ VE ŞAMPİYONLUK YAŞAYAN DİRK KUYT DA TEKNİK HEYETE DAHİL OLDU.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr