Antalya’da seyir halindeki nostalji tramvayının üst kısmında çıkan yangın, çevredeki esnafın dikkati sayesinde fark edildi. Olay, Muratpaşa ilçesi Elmalı Mahallesi Cumhuriyet Caddesi’nde saat 12.30 sıralarında meydana geldi. Nostalji tramvayı, Kaleiçi durağını geçtikten sonra üst kısmından alev almaya başladı. Durumu fark eden esnafların uyarısıyla vatman tramvayı durdurdu. Yangın, 112 Acil Çağrı Merkezine bildirilirken, esnaflar alevleri söndürmek için yangın tüpleriyle yardıma koştu.
Yangın, tramvayın üst kısmındaki katener sisteminden akım alan noktaya yakın bir yerde çıktı. Olay yerine gelen esnaflar, toplamda 6 yangın tüpü ile alevleri söndürdü. Yangına müdahale eden itfaiye ekipleri daha sonra soğutma çalışması gerçekleştirdi. Yangın sonrası tramvay seferleri bir süre boyunca durdurulurken, yangının çıkış sebebi ile ilgili inceleme başlatıldı.
Yangın tüpü veren esnaflardan Halil Haktanır, "Tepeden dumanların çıktığını görünce, tramvaydaki görevli arkadaşlara durumu ilettim. Hemen yangın tüpü ve merdivenlerle vatandaşlık görevimizi yaptık. Yangın çıkan kısımda yolcu yoktu ama sanırım ön tarafta birkaç yolcu vardı, onlar da hemen indi" şeklinde konuştu.
ANTALYA'DA SEYİR HALİNDEKİ NOSTALJİ TRAMVAYIN ÜST KISMINDA ÇIKAN YANGIN ESNAFIN DİKKATİ SAYESİNDE FARK EDİLDİ. VATMANIN UYARILMASIYLA DURDURULAN TRAMVAYDAKİ YANGIN, ESNAFIN GETİRDİĞİ 6 YANGIN TÜPÜYLE ANCA SÖNDÜRÜLEBİLDİ.