24.06.2026-20:28 (Son Güncelleme:24.06.2026-20:28)

Deniz dibi temizliği Gümüşlük'te sürdürüldü

Bodrum Belediyesi, Gümüşlük'te deniz dibi temizliği etkinliği düzenledi ve 250 kilogram atık toplandı.

Bodrum Belediyesi'nden deniz dibi temizliği etkinliği

Bodrum Belediyesi, denizlerin korunmasına dikkat çekmek amacıyla düzenlediği Deniz Dibi Temizliği etkinliğini Bodrum’un Gümüşlük Mahallesi'nde gerçekleştirdi.

12 yıldır süren bir gelenek

Her hafta farklı bir mahallede gerçekleştirilen etkinlik, bu yıl 12. kez "Denize En Çok Mavi Yakışır" sloganıyla hayata geçirildi. Gümüşlük etabına, Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci’yi temsilen Meclis Üyeleri Candan Topdemir ve İlknur Ülküm Seferoğlu, belediye personeli, gönüllüler ve vatandaşlar katıldı.

Temizlik çalışmaları

Deniz dibi temizliği etkinliği kapsamında, belediye personelinden oluşan gönüllü dalış ekibi ve Green Rangers gönüllü dalış ekibi Gümüşlük koyunda dalış yaparak temizleme çalışmaları gerçekleştirdi. Yapılan çalışma sonucunda denizden yaklaşık 250 kilogram atık çıkarıldı. Toplanan atıklar arasında özellikle tek kullanımlık cam ve plastik şişeler, metal parçaları, balıkçılık malzemeleri ve dikkat çeken bir diğer unsur ise bir güneş paneli oldu.

Atıkların sergilenmesi ve bertarafı

Toplanan atıklar, çevre bilincine dikkat çekmek amacıyla Gümüşlük sahilinde sergilendikten sonra, Konacık Mahallesinde bulunan 1. Sınıf Atık Merkezi'ne götürüldü.

Gelecek etkinlikler

Deniz dibi temizliği etkinliği, 1 Temmuz Çarşamba günü Gümbet Mahallesi'nde devam edecektir.

DENİZ DİBİ TEMİZLİĞİ GÜMÜŞLÜK’TE DEVAM ETTİ

Haber365
bilgi@haber365.com.tr