Bursaspor 2026-2027 sezonu hazırlıklarına başladı
Trendyol 1. Lig’in yeni ekibi Bursaspor, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına start verdi. Yeşil-beyazlı ekip, Teknik Direktör Mustafa Er yönetiminde, Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla sezonun ilk çalışmasını gerçekleştirdi.
Geniş bir oyuncu kadrosuyla sahaya çıkan Timsah, antrenmanını teknik heyetin belirlediği program çerçevesinde gerçekleştirdi. Antrenmanın ilk bölümünde futbolcular, dinamik ısınmanın ardından koordinasyon, koşu ve pas çalışmaları yaptı. Temponun yavaş yavaş artırıldığı çalışmanın ana bölümünde ise geniş alanda taktik ağırlıklı çift kale oyun oynandı.
Hazırlıklar çift antrenmanla sürecek
Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’ndeki Mesut Şen Sahası’nın zemin bakımı ve yenileme çalışmaları devam etmekte olduğundan, yeşil-beyazlı ekip ilk etap çalışmalarını tesislerdeki arka sahalarda sürdürüyor. İzin dönemi tamamen kapanmışken, Bursaspor, yeni sezon hazırlıklarına yarın gerçekleştireceği çift antrenmanla devam edecek.
TRENDYOL 1. LİG’İN ÇİÇEĞİ BURNUNDA EKİBİ BURSASPOR, 2026-2027 SEZONU HAZIRLIKLARINA ÖZLÜCE İBRAHİM YAZICI TESİSLERİ’NDE GERÇEKLEŞTİRDİĞİ İLK ANTRENMANLA RESMEN BAŞLADI. YEŞİL-BEYAZLILAR YENİ SEZONUN İLK MESAİSİNİ TAMAMLARKEN, HAZIRLIKLAR YARIN YAPILACAK ÇİFT İDMANLA HIZ KAZANACAK.