Bursa’nın Yıldırım ilçesinde, işten çıktıktan sonra evine gitmek üzere servis aracından inen Songül Ardil'in, evine yaklaşık 100 metre mesafede, üç kişi tarafından saldırıya uğrayarak zorla bir araca bindirildiği iddia edildi.
Olay Şirinevler Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, Songül Ardil, çalıştığı iş yerindeki mesaisini tamamladıktan sonra servisten indikten sonra saldırıya uğradı. Şüphelilerin genç kadını darp ettiği ve ardından olay yerinden hızla uzaklaştığı öğrenildi. Bu esnada Ardil’in yanında bulunan ablası Zeynep Ardil'in de saldırganların müdahalesine maruz kaldığı, darp edilerek etkisiz hale getirilmeye çalışıldığı belirtildi.
Olayın aile tarafından polis ekiplerine bildirilmesinin ardından, geniş çaplı inceleme başlatıldı. Aile, Songül Ardil’in bir an önce bulunmasını isterken, olayın aydınlatılması için çalışmaların titizlikle sürdürülmesi talebinde bulundu.
BURSA'NIN YILDIRIM İLÇESİNDE İŞTEN ÇIKTIKTAN SONRA EVİNE GİTMEK ÜZERE SERVİS ARACINDAN İNEN GENÇ KIZIN, ÜÇ KİŞİ TARAFINDAN DARP EDİLEREK ZORLA ARACA BİNDİRİLİP KAÇIRILDIĞI İDDİA EDİLDİ. OLAYLA İLGİLİ POLİS EKİPLERİ İNCELEME BAŞLATTI.