Adıyaman’ın Samsat Belediye Başkanı Halil Fırat, kendi şahsi bütçesinden iki adet yeni araç alarak belediyeye hibe etti. Araçların hizmete sunulmasıyla ilgili olarak, belediye hizmet binası önünde düzenlenen programda konuşan Fırat, bu araçlarla birlikte daha önceki katkılarıyla birlikte toplamda dört aracı belediyeye kazandırdığını belirtti.
Programda yaptığı açıklamada, "Çok şükür; devletimizin yardımlarıyla, vatandaşımızın destek ve dualarıyla, belediye meclisimiz, il genel meclisi üyelerimiz, belediye personelimiz, muhtarlarımız, AK Parti teşkilatımız, gençlik ve kadın kollarımızın gayretleriyle Samsat’ımızın ihya ve inşa çalışmalarını büyük ölçüde tamamladık. Hepsine ayrı ayrı şükranlarımı sunarım" ifadelerini kullandı.
Başkan Fırat, son bir yıl içinde ilçeye birçok yeni tesis kazandırdıklarını da dile getirdi. Bu çalışmalara örnek olarak bir tarımsal üretim tesisi, bir soğuk hava deposu, dört adet sera ve sahabe külliyesinde modern bir kafe inşasını sıraladı.
Ayrıca, küçük bir belediye olmalarına rağmen zaman zaman ihtiyaçlarının yetersiz kalabileceğini belirten Fırat, aile olarak taziye evlerinin ihtiyaçlarından öğrenci burslarına kadar destek vermeyi sürdüreceklerini vurguladı. Yeni araçların ilçeye ve belediye hizmetlerine hayırlı olmasını diledi.
ADIYAMAN’IN SAMSAT BELEDİYE BAŞKANI HALİL FIRAT, KENDİ ŞAHSİ BÜTÇESİNDEN İKİ ADET YENİ ARAÇ ALARAK BELEDİYEYE HİBE ETTİ. ARAÇLARIN HİZMETE SUNULMASI İLE İLGİLİ OLARAK, BELEDİYE HİZMET BİNASI ÖNÜNDE BİR PROGRAM DÜZENLENDİ.