Aşkale Kaymakamı olarak yaklaşık üç yıl hizmet veren Emre Oğuztürk, son yayımlanan atama kararnamesiyle Gaziantep İslahiye Kaymakamlığına atanmasının ardından bir veda yemeği düzenlendi.
Veda yemeğine katılım gösterenler arasında Aşkale Belediye Başkanı Şenol Polat, Cumhuriyet Başsavcısı İsmail İslam Alparslan, ilçe protokolü, kurum amirleri, sivil toplum kuruluşları temsilcileri ve çok sayıda vatandaş yer aldı.
Programda konuşan protokol üyeleri ile mesai arkadaşları, Kaymakam Oğuztürk'ün üç yıllık görev süresindeki katkılarını ve birlikte geçirdikleri anıları paylaşarak kendisine teşekkürlerini iletti. Duygusal anların yaşandığı etkinlikte, bazı katılımcılar duygularına hakim olamadı.
Veda programında son konuşmayı gerçekleştiren Kaymakam Emre Oğuztürk, Aşkale’de görev yapmanın kendisi için büyük bir onur olduğunu ifade ederek, ilçe halkına ve beraber çalıştığı tüm arkadaşlarına teşekkür etti. Görev süresi boyunca istemeden kırdığı veya üzdüğü kişilere helallik talep eden Oğuztürk, "Benim de herkese hakkım helaldir. Aşkale’yi ve Aşkaleli hemşehrilerimi daima sevgi ve özlemle hatırlayacağım." şeklinde konuştu.
Programın sonunda, Gaziantep İslahiye Kaymakamlığına atanan Oğuztürk’e, Aşkale Belediye Başkanı Şenol Polat yanı sıra çalıştığı kurum amirleri ve personel tarafından günün anısına çeşitli hediyeler takdim edildi. Hatıra fotoğraflarının çekilmesinin ardından program sona erdi.
YAKLAŞIK ÜÇ YILDIR AŞKALE KAYMAKAMI OLARAK GÖREV YAPAN VE SON YAYIMLANAN ATAMA KARARNAMESİYLE GAZİANTEP İSLAHİYE KAYMAKAMLIĞINA ATANAN KAYMAKAM EMRE OĞUZTÜRK İÇİN VEDA YEMEĞİ DÜZENLENDİ.