24.06.2026-12:22 (Son Güncelleme:24.06.2026-12:22)

Ardahan belediyesi ekiplerinden yaz temizliği

Ardahan Belediyesi, yoğun yağışların ardından park ve bahçelerde temizleme çalışmaları başlattı.

Ardahan Belediyesi'nden yaz temizliği çalışmaları

Ardahan Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, yoğun sağanak yağışların ardından kent genelindeki park, bahçe ve yol kenarlarında uzayan çim ve yabani otları temizlemek amacıyla hummalı bir çalışma başlattı.

Mevsimsel yağışlarla birlikte hızla büyüyen otlar, çevre ve görüntü kirliliğine neden olmaktaydı. Ancak, belediye ekiplerinin koordineli çalışmaları sayesinde bu sorun kontrol altına alınmaktadır. Şehrin dört bir yanındaki yeşil alanlarda yürütülen çalışmalarda, modern ot biçme makineleri kullanılarak, temizlik işlemleri gerçekleştirilmektedir.

Belediye Başkanı Faruk Demir’in talimatıyla ivme kazanan bu çalışmalar, Kent genelindeki yeşil alanların estetik görünümünü korumayı hedefliyor. Ayrıca, bu doğrultuda vatandaşlara daha konforlu yaşam alanları sunulması amaçlanıyor.

BELEDİYE EKİPLERİ’NDEN PARK VE BAHÇELERDE YAZ TEMİZLİĞİ. (OLGUN YILDIZ/ARDAHAN-İHA)

Haber365
bilgi@haber365.com.tr