Kadınlar Voleybol 2. Ligi’nde yeni sezonun kadro yapılanmasını sürdüren Yunusemre Belediyespor, genç orta oyuncu Esennur Atay ile yeniden anlaşma sağladı. Geçtiğimiz sezon performansıyla dikkat çeken Atay, yeni sezonda da mavi-beyazlı formayla mücadele edecek.
Yunusemre Belediyespor, yeni sezon öncesi iç transfer çalışmalarına devam ediyor. Mavi-beyazlı ekip, genç orta oyuncu Esennur Atay ile sözleşme yenileyerek kadrosundaki önemli isimlerden birini daha tutmayı başardı. Daha önce Rengin Nuhoğlu ile anlaşarak dikkat çeken Yunusemre, iç transferde ikinci imzayı Esennur Atay’a attırdı.
Geçtiğimiz sezon gösterdiği başarılı performansla göz dolduran genç voleybolcu, hedeflerine ulaşmak için yeni sezonda da Yunusemre ekibinin başarısı için mücadele edecek. Tevfik Lav Spor Tesisleri’nde düzenlenen imza törenine Yunusemre Belediyespor Kulüp Başkanı Bülent Kanik ile yöneticiler Metin Keleş ve Berkant Kayıkçı katıldı.
Yeniden Yunusemre Belediyespor forması giyecek olmanın mutluluğunu yaşadığını ifade eden Esennur Atay, “Geçtiğimiz sezon olduğu gibi bu sezon da takımımızın hedefleri doğrultusunda mücadele ederek kulübüme katkı sağlamak istiyorum. Bana duyulan güven için teşekkür ediyorum” dedi.
Kulüp Başkanı Bülent Kanik, genç oyuncunun takım için önemli bir değer olduğunu vurguladı. Kanik, “Esennur, genç yaşına rağmen sahadaki mücadeleci yapısı ve gelişime açık karakteriyle dikkat çeken bir sporcumuz. Geçtiğimiz sezon takımımıza önemli katkılar sundu. Yeni sezonda da kendisinden beklentimiz yüksek. Yapılan anlaşmanın hem kulübümüz hem de sporcumuz adına hayırlı olmasını diliyorum” ifadelerini kullandı.
Yunusemre Belediyespor, yeni sezon öncesi kadrosunu korumaya ve güçlendirmeye devam ederken, iç ve dış transfer çalışmalarını sürdürmeye devam ediyor.

KADINLAR VOLEYBOL 2. LİGİ’NDE YENİ SEZONUN KADRO YAPILANMASINI SÜRDÜREN YUNUSEMRE BELEDİYESPOR, GENÇ ORTA OYUNCU ESENNUR ATAY İLE YENİDEN ANLAŞMA SAĞLADI. GEÇTİĞİMİZ SEZON PERFORMANSIYLA DİKKAT ÇEKEN ATAY, YENİ SEZONDA DA MAVİ-BEYAZLI FORMAYLA MÜCADELE EDECEK.